Terra cava, Terra interiore, Storia segreta, Notizie segrete. - La nuova umanità

Vai ai contenuti

Menu principale:

Terra cava, Terra interiore, Storia segreta, Notizie segrete.

Altri
 

http://operationdisclosure.blogspot.it/2017/12/to-those-who-seek-with-earnest-hearts.html

Traduzione automatica

27/12/2017  Terra cava, Terra interiore, Storia segreta, Notizie segrete.  


Non era molto tempo fa che il pensiero di una Terra Interiore / Cava o un'esistenza Agartana sotto i nostri piedi era considerato alla stregua di una storia di DC Action Comic, a parte un memoriale scontato e vinto del viaggio degli anni '40 dell'ammiraglio Byrd. Ma non oggi. Considerando gli scritti e le comunicazioni dell'autore Dianne Robbins, Adama di Telos, Sheldon Nidle, Mikos di Agartha, tra gli altri, si può sentire la carta rivelazione salire in cima al mazzo per essere giocata in questo round finale di Cabal Hold-Em . Recentemente, pochi giorni dopo la grande eclissi solare del 21 agosto 2017, uno dei più grandi eventi under the radar degli annali della storia della Terra ha avuto luogo a Garden City, New York: il "AGARTHA TO HUMANITY WORLD SYMPOSIUM, "e correttamente fatturati" Dove i mondi si incontreranno. "

A partire dal loro (allora) annuncio sul sito: "Per le persone della Terra, abbiamo osservato il tuo sviluppo per eoni, e ora è il momento di riconnetterci con la nostra famiglia estesa in tutto il mondo. Ti invitiamo a venire e conoscere il tuo vero storia antica che è stata volutamente nascosta da te da una grande e potente cabala ... Abbiamo deciso ... di impegnarci in un dialogo diplomatico reciproco con la popolazione umana - direttamente - sulla nostra cultura, tecnologia e intuizioni spirituali per aiutarti a i prossimi cambiamenti che vedrai presto ... Aspettiamo la nostra riunione. " Il simposio è stato guidato principalmente dall'Ambasciatore del Regno della Terra Interiore di Agartha, il rumeno nato Tamarinda Maassen. Suo figlio era presente anche come interprete.

Un osservatore del simposio ha descritto Tamarinda, un Cavaliere dell'Ordine dei Cavalieri Guerrieri di Agartha e un Maestro Insegnante dell'Antica Scuola di Saggezza, quindi: "Tutto quello che posso dire su di lei è che lei mi ricorda il Dalai Lama nel Fattore di felicità spensierato ... i nostri occhi si sono incontrati molte volte ... È l'amore che vedo lì. " Un'intervista con Tamarinda ha preceduto l'evento il 20 luglio 2017. Il conduttore era Alfred Lambremont Webre e il traduttore era il prezioso assistente di Taraminda Oana Dembele. La traduzione è testuale per assicurare che il messaggio dell'Ambasciatore sia intatto e non contaminato. Di seguito è riportata una trascrizione della Parte I della loro incredibile discussione che rivela la conoscenza pura e sacra a "coloro che cercano con Cuori sinceri". ___________

Alfred: bentornato Sono Alfred Lambremont Webre e oggi abbiamo un programma straordinario che ci viene da Bucarest, in Romania. Abbiamo Tamarinda Maassen, l'Ambasciatrice di Agartha, Maestro Insegnante della Antica Scuola di Saggezza - SOLOMONARI-RAMA-NIA VALAHIA (Romania) - Regno di Agartha - Ingresso della Terra Interiore. E la sua preziosa assistente, Oana Dembele. Ho detto correttamente la tua posizione, Oana? Oana: Sì, è corretto. Ciao a tutti! Taraminda: Ciao!

Alfred: Taraminda ha gentilmente accettato questa intervista perché dal 25 al 27 agosto verrà a New York per il Simposio Agartha to Humanity World (...). Dice (ex sito web) lì: "Abbiamo deciso a questo punto in tempo della storia dell'umanità per impegnarsi in un reciproco dialogo diplomatico con la popolazione umana - direttamente - sulla nostra cultura, tecnologia e intuizioni spirituali per assistervi per i prossimi cambiamenti che sperimenterete presto. Oltre alle nostre presentazioni al Symposium ci sarà un domande e risposte alle sessioni con il pubblico. A tutte le domande verrà data una risposta. " Quindi lo scopo di questa intervista è di ottenere alcune domande preliminari indirizzate a Tamarinda e di dare un contesto più ampio. Questa è solo la mia introduzione. Vorresti tradurlo? Oana: Sì, certo. Grazie!

Tamarinda: capisco. Alfred: Voglio solo arrivare ad alcune domande fondamentali a beneficio del nostro pubblico e del mio beneficio, perché questa è un'introduzione per tutti noi compresi me stesso. La prima domanda è questa: "Qual è il regno della Terra Interiore di Agartha?" ... Se potessi, per favore, spiegarlo per noi?

Tamarinda: Oana (traduzione): Stava aspettando così tanto tempo per rispondere a questa domanda, perché la gente sapeva di Agartha da storie e leggende o dalle informazioni presenti che sono presentate e trasmesse attraverso Google. La mente umana è sempre pronta ad associare il suo modo di pensare e ad adattarlo ovunque nell'Universo. Agartha non è un posto. È uno spazio. E questo spazio è da un punto di vista quantistico, al di fuori del 3D, lo spazio tridimensionale. Come questa realtà, che è una realtà tridimensionale, esiste perché le persone e la loro coscienza si manifestano, così anche Agartha esiste. Un esempio più semplice è come questo: ogni essere umano, ogni essere umano ha un corpo fisico. Dentro loro stessi (dentro gli umani), nella loro coscienza, c'è un intero universo.

Lo stesso accade con il pianeta Terra. All'interno del pianeta esiste un universo. (...) Come le cose che sono nella nostra mente diventano realtà portandole fuori, la stessa Terra Interiore è più grande all'interno di quanto non sia l'esterno della Terra. Escluderemo il fatto che in questa realtà in cui parliamo ed esistiamo ora (questa realtà) è una realtà creata come un'illusione, illusoria. (Quindi) Agartha è una parte di uno spazio reale che non fa parte di questa illusione.

Lo spazio "Agartha" esisteva ancora prima che gli umani esistessero sulla Terra. Agartha ha milioni e milioni di anni. Le vecchie leggende, i miti solevano dire che esiste un regno che si trova all'interno del pianeta, all'interno della Terra. Si è vero. Questo regno esiste. La realtà della Terra Interiore, che esiste nella Terra Interiore, può essere vista sopra, sopra le teste degli umani. Significa che la Terra ha la realtà qui, la realtà 3D, all'esterno. E Agartha è dentro. E la realtà la puoi vedere sopra. Questo è il riflesso speculare (effetto). L'Agartha esiste all'interno della Terra ed è sempre esistita lì e ciò che esiste al di fuori della Terra è il suo specchio. L'unica cosa è che gli esseri che vivono all'esterno hanno delle restrizioni, sono stati proibiti, hanno avuto delle restrizioni nello scoprire e sapere cosa c'è oltre lo specchio.

Oana: Le piacerebbe dire di più ma osa dire che si parlerà di questo argomento al Symposium. Taraminda: Oana (traduzione): Vuole anche aggiungere che Agartha, che è un continente di un regno paradisiaco, (di coscienza paradisiaca), questo Paradiso, sì, esiste. In questo spazio esiste l'intera Creazione dell'Universo in cui vivono gli umani. Non puoi entrare in Agartha per caso. Perché quelli di Agartha sanno che la mente deve essere adatta allo spazio di Agartha. E questo è uno dei motivi per cui Taraminda sta cercando di aiutare le persone a portare la loro mente a un livello di coscienza in modo che possano accedere a questo regno di Agartha (e altri spazi esistenti). Alfred: Nel mondo di superficie, ci sono molte profezie sulla Nuova Terra. Agartha è quasi come la Nuova Terra?

Taraminda: Oana (traduzione): Diciamo che la Terra è un essere vivente. Tutti sanno che è un essere vivente. Lei è incinta ora. È incinta di una nuova Terra. E quando l'acqua si spezzerà, alla nascita, una nuova Terra uscirà. E per questo motivo le persone devono preparare anche la loro mente. Alfred: Quindi questi sono i cambiamenti, quando dici "i prossimi cambiamenti che sperimenterai presto" che è la nascita della nuova Terra, la nascita della Terra vivente, la nascita di Agartha in cui tutti crediamo?

Tamarinda: Oana (traduzione): la buona notizia è che la Terra non scomparirà. La Terra cambierà e anche le persone devono cambiare. Con (su) la nuova Terra rimarranno solo le persone che avranno l'atteggiamento di amicizia. E l'atteggiamento dell'amicizia è l'amore incondizionato di cui le persone dalla Terra conoscono. Alfred: Ora, in quella stessa cosa, parlano in superficie della separazione dei mondi. E che alcune persone che si stanno risvegliando andranno nel Nuovo Mondo, ma altre persone che non sono ancora risvegliate rimarranno con la vecchia Terra. È questo che accadrà qui?

Tamarinda: Oana (traduzione): Ciò che accadrà è come questo: ci sono persone che non possono vivere senza il loro passato. Si trovano solo nelle loro azioni dal passato. Questo è ciò che significa la Vecchia Terra. Ciò significa che è un atteggiamento limitato. Il momento in cui le persone non saranno più attaccate alla propria immagine, saranno tutte uguali. Coloro che non riusciranno a farlo, non potranno andare oltre perché sarà molto difficile per loro. Questi tipi di esseri sono quegli esseri che non sono in grado di accettare nulla di nuovo. Non possono accettare nulla di nuovo per loro. Stanno ripetendo solo quello che sanno e stanno copiando gli altri. Alcuni dicevano a Tamarinda che questo significa che dovrebbero essere un po 'pazzi. Sì è vero. Devi essere un po 'pazzo.

In Agartha, gli esseri non prendono nulla di personale. Laggiù, la personalità non esiste. Esistono solo individui leggeri che hanno individualità e sono straordinari. Ciò significa che ognuno di loro è ugualmente straordinario. E questo è ciò che significa che c'è una separazione di coscienza e quelli che riusciranno a superare questa separazione (questo atteggiamento), andranno oltre.

Tamarinda poteva vedere per alcune persone, nel loro futuro, vedere la morte di queste persone e queste morti sono molto tragiche. Molti incidenti, molte malattie ... Perché questo (fatto) dice che la loro mente si è fermata e anche questo significa che il loro destino si è fermato. Ovunque nel mondo, nei media, nelle notizie, non ti danno un numero esatto; non dicono di quante persone stanno scomparendo ogni giorno. È possibile che ora solo poche persone (ancora) esistano in 3D. Ma ne parleremo al Symposium. Alfred: Giusto ... parli delle persone che si trovano ad Agartha ora. Sono gli atlanti (Atlantidei), i sopravvissuti di Atlantide? Tamarinda: Oana (traduzione): Sì, esistono anche gli Atlantidei. Alfred: Quindi sono i sopravvissuti di Atlantide?

Tamarinda: Oana (traduzione): Sì, gli Atlantidei sono quelli con la tecnologia. Hanno sempre avuto questa cosa per la tecnologia e anche adesso hanno il piacere e la gioia di lavorare con la tecnologia. Alfred: Sì, perché si dice che ... ci sono ricercatori che dicono che gli Atlanti (Atlantidei) che si trovano ad Agartha, non hanno il cervello di rettile. Hanno solo il cervello dei mammiferi e la neocorteccia. Quando l'Homo Sapiens Sapiens sulla superficie ha un cervello in tre parti: rettile, mammifero e neocorteccia.

Tamarinda: Oana (traduzione): Come esseri umani, gli Atlantidei hanno lo stesso DNA degli umani quando erano stati modificati (geneticamente). La modifica del DNA ha avuto luogo prima degli Atlantidei. Il cervello di rettile rappresenta il cervello più performante. Il cervello rettiliano è il dispositivo che conosce tutto ciò che accade nell'Universo. Alfred: Quindi gli atlanti che si trovano in Agartha sono come gli umani di superficie?

Tamarinda: Oana (traduzione): Sì, hanno lo stesso DNA degli umani dalla superficie. L'unica differenza è che non usano la cosiddetta personalità. Usano solo il subconscio e il superconscio. La mente cosciente è usata solo dagli umani in superficie, all'esterno della Terra. Questa mente cosciente costruisce la personalità per ogni individuo a seconda dell'ambiente in cui vive quella persona e dell'istruzione ricevuta. Sta costruendo la sua personalità. È così che qui sulla superficie della Terra sono state costruite le personalità e sono costruite dall'educazione. In Agartha, sono costruiti dalla saggezza. Alfred: Che tipo di relazione ha il Regno della Terra Interiore, l'Agarthan mantiene con la superficie della Terra Popolazione?

Tamarinda: Oana (traduzione): Quelli di Agartha considerano quelli dalla superficie come i loro fratelli, fratelli che hanno fatto un esperimento che quelli di Agartha non hanno fatto. È un esperimento di una mente che raggiunge una frequenza molto bassa fino alla distruzione. E questo esperimento è fatto solo dagli esseri che sono sulla superficie della Terra. Quelli di Inner Earth come quelli di altri universi, stanno tutti aspettando che questo esperimento di distruzione finisca. E dopo che questo esperimento è terminato, tutto andrà al punto in cui inizierà una nuova civiltà. Alfred: C'è un traffico ora dalla superficie Terra ad Agartha avanti e indietro?

Tamarinda: Oana (traduzione): Agartha riceve informazioni dalla superficie ogni volta che Agartha desidera. Ma nessuna interferenza viene fatta perché Agartha ha rispetto per gli umani che devono fare l'esperimento fino alla fine. L'esperimento finale significa aumentare la frequenza dalla distruzione alla rinascita (rinascita). Questo è il motivo per cui, Tamarinda ha visto qui sulla Terra che ci sono molti Esseri che dicono di voler salire, si riuniscono, meditano insieme ... L'unica cosa è che non hanno la guida giusta per farlo. Alfred: quali sono i tipi di esperimenti in corso in questo momento? Tamarinda: Oana (traduzione): aggressività e distruzione totale. Alfred: da chi?

Tamarinda: Oana (traduzione): questa realtà è creata dagli umani da questa realtà. È la creazione della gente; la loro stessa creazione e le persone devono cambiare questa loro creazione. Alfred: Quindi quello che stai dicendo è che la popolazione di superficie sta creando esperimenti diretti alla distruzione di Agartha?

Tamarinda: Oana (traduzione): alcuni di loro sì, possono dirigere i loro esperimenti di distruzione verso Agartha perché questo è il predominio della loro coscienza. Quindi, per capire meglio ... Le persone sono distruttive, nel loro modo di essere, nella loro natura. In primo luogo, distruggono tutto ciò che amano. Perché al loro interno, la loro coscienza sta vibrando come la frequenza della distruzione. Questa realtà è costruita come un software. Il software ora sta arrivando alla fine. Qualcuno sta vincendo e qualcuno sta perdendo. E stanno vincendo (solo) quelli che capiscono il gioco. Alfred: Quindi si sta spostando dalla coscienza di dualità che è "ti vinco perdi" per la coscienza di unità che siamo uno?

Tamarinda: Oana (traduzione): Esattamente. Si chiama altruismo. Altruismo. Quando le persone saranno più altruiste, andranno oltre. L'unica cosa è che la distruzione è inserita in modo così profondo, così profondo che entra nelle famiglie, anche all'interno delle famiglie esiste la distruzione. Tra genitori e figli ... Alfred: Quindi quali fattori stanno per espellere, quali fattori porteranno nella nuova coscienza?

Tamarinda: Oana (traduzione): solo le persone possono risolvere questo problema e risolverlo. Le persone e le loro scelte. Quando non vorranno più vivere in una coscienza comune e desidereranno di essere dei geni, ognuno avrà un'idea brillante, un'idea straordinaria per non vivere più nella sofferenza, vivranno nella felicità. Tamarinda aveva già incontrato persone che vivevano nella miseria, (avendo difficoltà finanziarie) erano molto povere e vivevano molto duramente e hanno ricevuto un'idea (brillante) e ora vivono meglio e sono molto felici. E la loro vita è cambiata.

Alfred: Capisco cosa stai dicendo che Agartha è uno spazio e non un luogo. Allo stesso tempo, ci sono molte notizie sull'Antartide, altri extraterrestri nella Terra Interiore, Rettiliani, extraterrestri positivi, sui Programmi dello Spazio Segreto, sul 3 ° Reich, i nazisti ... Puoi parlarne? Tamarinda: Oana (traduzione): Tamarinda dice che proverà a parlarne e spera che non voglia (rivelare) un'informazione che si rivolterà contro di lei. Alfred: se non vuoi parlarne, va bene. Non voglio farti fuori pista. Oana (traduzione): No, cercherà di parlare in parole più semplici.

Tamarinda: traduzione di Oana): questa realtà è già stata creata e manifestata fino alla fine (è già noto cosa accadrà). La decisione è stata presa da alcuni Esseri Supremi. Si dice che per esempio, la nascita di Hitler era prevista dai tibetani. Fu inseguito e rintracciato (sorvegliato) anche da prima che fosse concepito da sua madre. Ad un certo punto, quando Hitler aveva 19-20 anni, viveva in una (certa) strada, a Vienna, a una distanza di pochi isolati da Stalin. Altri cinque vip, i futuri presidenti vivevano nella stessa strada ma a pochi isolati di distanza. Tutti erano tracciati e (sorvegliati). In particolare Hitler aveva interessi occulti. Perché Hitler rappresentava il cosiddetto cancro dell'umanità.

Hitler fu sempre circondato da sette monaci tibetani. Hitler stava cercando Ba Cauca. Ba Cauca non esiste in Tibet. Ba Cauca esiste in Romania. Si chiama Baca ed è un'entrata nella Terra Interiore. Hitler parlava di ariani. Sapeva di Iperborea. Sapeva che in Romania, nelle nostre montagne, gli Iperboreani vivevano. Solo che questi esseri intelligenti, gli Iperborei, lo mandarono in Tibet. E fu supervisionato fino al momento in cui morì da solo. Come gli altri futuri presidenti.

Loro (gli esseri supremi) hanno supervisionato che ciò che è stato manifestato è stato portato fino alla fine, per finire. L'Antartide è il luogo in cui Hitler voleva entrare e vivere lì. Il re di Agartha sapeva che i tedeschi non sono Hitler. La popolazione tedesca fu la prima popolazione ad essere inserita nei (campi di concentramento). Quindi le prime persone che furono uccise in questi (campi di concentramento) furono i tedeschi che non volevano unirsi al partito di Hitler. Per questo motivo, ha anche ucciso alcuni dei suoi ottimi partner (collaboratori).

Hitler ricevette dai tibetani il primo telefono cellulare con fotocamera incorporata nel 1940. Era una tecnologia sconosciuta in quei tempi. E Hitler è stato molto felice perché ha detto che creerà la televisione che creerà e (costruirà) mostri da casa. Quindi resta a casa a guardare la TV e nessuno (la gente) farà qualcosa, ma resterà a casa a guardare la TV e Hitler creerebbe dei mostri.

Tamarinda tornerà ora sul tema dell'Antartide ... Nella prima area, all'ingresso della Terra Interiore, l'area molto vicina all'ingresso, ci sono (oltre) quattro milioni di tedeschi. Questi sono gli esseri, i tedeschi, che il re di Agartha accettò di lasciarli vivere lì, perché erano quelli che Hitler voleva uccidere e sterminare. E lui (il re di Agartha) li accettò dentro. Le entrate nella Terra Interiore sono sempre aperte. Ma gli ingressi sono chiusi per quelli che vogliono distruggere. L'Antartide si apre in collegamento con le montagne Bucegi e l'Alaska. Quando nei Monti Bucegi la biblioteca olografica si aprirà e si connetterà e collegherà tutti loro, un enorme portale si aprirà nell'universo. È qui che Hitler voleva raggiungere. Per conquistare l'universo. Anche se Hitler era ad Aldebaran.

Alfred: grazie. È piuttosto una dissertazione. Sono sicuro che torneremo tutti e inizieremo a studiare e riformulare le nostre attuali intese. Grazie! Tamarinda: Oana (traduzione): Ci sono molte cose che potrebbero cambiare il mondo verso la verità. Solo che c'erano già troppe persone che dicevano e dicevano tante cose che non sono vere che non si può distinguere ciò che è vero da ciò che non è vero. E ci sono cose che Tamarinda non ha potuto dire perché non potranno essere capite. Queste cose sarà in grado di dire a coloro che verranno alla Scuola della Mente (l'antica scuola di saggezza). Alfred: Grazie!

########################################################à

12/27/2017 01:35:00 PM  Hollow Earth, Inner Earth, Secret History, Secret News  


It wasn't long ago that the thought of an Inner/Hollow Earth or Agarthan existence below our feet was considered on par with a DC Action Comic story, save for a discounted, vanquished memoir of Admiral Byrd's 1940s journey there.

But not today.

Considering the writings and communications by author Dianne Robbins, Adama of Telos, Sheldon Nidle, Mikos of Agartha, among others, one can feel the disclosure card rising to the top of the deck to be played out in this final round of Cabal Hold-Em.

Recently, a few short days after the Great Solar Eclipse of August 21, 2017, one of the greatest under-the-radar events in the annals of Earth history took place in Garden City, New York:

the "AGARTHA TO HUMANITY WORLD SYMPOSIUM," and aptly billed "Where the Worlds Will Meet."

To wit from their (then) website announcement:

"To the people of Earth, we have watched your development for eons, and now is the time to reconnect with our extended family around the world. We invite you to come and learn about your true ancient history that has been purposefully hidden from you by a great and powerful cabal...We have decided... to engage in a mutual diplomatic dialogue with the human population - directly - about our culture, technology and spiritual insights to assist you for the coming changes you will soon experience...We await our reunion."

The symposium was primarily led by the Ambassador of the Inner Earth Kingdom of Agartha, Romanian born Tamarinda Maassen. Her son was also present as an interpreter.

An observer at the symposium described Tamarinda, a Knight of the Order of the Warrior Knights from Agartha and a Master Teacher of the Ancient School of Wisdom, thusly:

"All I can say about her is that she reminds me of the Dalai Lama in the carefree happiness factor...our eyes met many times...It's love that I see there."

An interview with Tamarinda preceded the event on July 20, 2017. The host was Alfred Lambremont Webre and the translator was Taraminda's valued assistant Oana Dembele. The translation is verbatim to ensure that the Ambassador's message is intact and untainted.

Below is a transcript of Part I of their incredible discussion that divulges pure and sacred knowledge to "those who seek with earnest Hearts."
___________

Alfred: Welcome back. I am Alfred Lambremont Webre and today we have an extraordinary program coming to us from Bucharest, Romania. We have Tamarinda Maassen, the Ambassador of Agartha, Master Teacher of the Ancient School of Wisdom - SOLOMONARI-RAMA-NIA VALAHIA (Romania) - Kingdom of Agartha - Inner Earth Entrance. And her valued assistant, Oana Dembele. Did I tell your position correctly, Oana?

Oana: Yes, this is correct. Hello to everybody!
Taraminda: Hello!

Alfred: Taraminda has graciously agreed for this interview because on August 25th to 27th she will be coming to New York for the Agartha to Humanity World Symposium (...) She says (former website) there: "We have decided at this point in time in humanity's history to engage in a mutual diplomatic dialog with the human population - directly - about our culture, technology, and spiritual insights to assist you for the coming changes you will soon experience. In addition to our presentations at Symposium there will be a questions and answer sessions with the public. All questions will be answered." So the purpose of this interview is sort of to get some pre-questions addressed to Tamarinda and to really give a larger context. That's just my introduction. Would you like to translate that?

Oana: Yes, sure. Thank you!
Tamarinda: I understand.

Alfred: I just want to get to some basic questions really for the benefit of our audience and my benefit because this is an introduction for all of us including myself. The first question is this: "What is the Inner Earth Kingdom of Agartha?"...If you could please explain that for us?

Tamarinda: Oana (translating): She has been waiting for such a long time to answer to this question, because people knew about Agartha from stories and legends or from the present information that is presented and transmitted through Google. The human mind is always prepared to associate it's way of thinking and to adapt this anywhere in the Universe. Agartha is not a place. It is a space. And this space is from a quantum point ofview, outside of 3D, the tridimensional space. Same as this reality, which is a 3D reality it exists because people and their consciousnesses manifest (it), this is how Agartha also exists. A more simple example is like this: each human, each human being has a physical body. Inside themselves (inside the humans), in their consciousness, there is an entire Universe.

The same happens with planet Earth. Inside the planet exists a Universe. (...) As the things which are inside our mind they become reality by taking them outside, the same Inner Earth is bigger inside than it is the outside of the Earth. We will exclude the fact that in this reality where we speak and we exist now (this reality) is a reality which is created as an illusion, illusory. (So) Agartha is a part of a real space that is not a part of this illusion.

The space "Agartha" existed even before the humans existed on Earth. Agartha has millions and millions of years. The old legends, the myths used to say that exists a realm which is inside the planet, inside the Earth. Yes, this is true. This realm exists. The reality from Inner Earth, which exists in Inner Earth, can be seen above, on top of the heads of the humans. Meaning that the Earth has the reality here, the 3D reality, on the outside. And Agartha is inside. And the reality you can see it above. This is the mirror reflection (effect). Agartha exists inside Earth and it always existed there and what exists outside the Earth is its mirror. The only thing is that the beings that live on the outside they had restrictions, they've been forbidden, they had restrictions in finding out and knowing what is beyond the mirror.

Oana: She would love to say more but she dares to say that more about this topic will be said at the Symposium.

Taraminda: Oana (translating): She also wants to add that Agartha, which is a continent of a Paradise realm, (of paradisiac consciousness), this Paradise, yes, exists. In this space exists the entire Creation of the Universe that humans live in. You cannot enter Agartha by accident. Because those from Agartha know that the mind has to be suitable with the space from Agartha. And this is one of the reasons why Taraminda is trying to help people to bring their mind to a consciousness level so they can access this realm of Agartha (and other existing spaces).

Alfred: In the surface world, there are many prophesies of the New Earth. Is Agartha almost like the New Earth?

Taraminda: Oana (translating): Let's say that Earth is a living being. Everybody knows that it is a living being. She is pregnant now. She is pregnant with a new Earth. And when the water will break, at birth, a new Earth will come out. And for this reason people have to prepare their mind also.

Alfred: So these are the changes, when you say "the coming changes you will soon experience" that's the birth of the new Earth, the birth of the living Earth, the birth of Agartha that we all believe in?

Tamarinda: Oana (translating): The good news is that the Earth will not disappear. The Earth will change and also people have to change. With (on) the new Earth, will remain only the people which will get to have the attitude of friendship. And the attitude of friendship is the unconditional love which people from Earth know about.

Alfred: Now, in that same thing, they talk on the surface about the separation of worlds. And that some people that are awakening will go into the New World but other people that are still not awakened will stay with the old Earth. Is that what will happen here?

Tamarinda: Oana (translating): What will happen is like this: There are people that cannot live without their past. They only find themselves in their actions from the past. This is what the Old Earth means. This means that it's a limited attitude. The moment when people will not be attached anymore to their own image then they will all be equals. Those which will not succeed doing this, they won't be able to go further because it will be very difficult for them. These kinds of beings are those beings that are not able to accept anything new.

They can't accept anything that is new to them. They are repeating only what they know and they are copying the others. Some people used to say to Tamarinda that this means they (would) have to be a little crazy. Yes, that's true. You have to be a little crazy.

In Agartha, the beings do not take anything personal. Over there, the personality does not exist. Over there exist only light individuals which have individuality and they are extraordinary. This means that each one of them is equally extraordinary. And this is what it means that there is a separation of consciousness and those which will succeed to overpass this separation (this attitude), they will go further.

Tamarinda could see for some people, in their future, she could see the deaths of these people and these deaths are very tragic. Many accidents, many diseases...Because this (fact) says that b their mind stopped and also that means that their destiny stopped. Everywhere in the world, in the media, in the news, they don't give you an exact number; they don’t say about how many people are disappearing each day. It is possible that now only few people (still) exist in 3D. But we will talk about this at the Symposium.

Alfred: Right...You talk about the people that are in Agartha now. Are they the Atlans (Atlanteans), the survivors of Atlantis?

Tamarinda: Oana (translating): Yes, Atlanteans exist too.

Alfred: So they are the survivors of Atlantis?

Tamarinda: Oana (translating): Yes, the Atlanteans are the ones with technology. They always had this thing for technology and even now they hold this pleasure and joy to work with technology.

Alfred: Yes, because it is said that...there are researchers that say that the Atlans (Atlanteans) who are in Agartha, they don't have the reptilian brain. They only have the mammalian brain and the neocortex. When the Homo Sapiens Sapiens on the surface have a three-part brain: reptilian, mammalian and neocortex.

Tamarinda: Oana (translating): As human beings, the Atlanteans have the same DNA as the humans had when they had been modified (genetically). The modification of the DNA took place before the Atlanteans. The reptilian brain represents the most performant brain. The reptilian brain is the device that knows everything that happens in the Universe.

Alfred: So the Atlans that are in Agartha they are like the surface humans?

Tamarinda: Oana (translating): Yes, they have the same DNA as n the humans from the surface. The only difference is that they don't use the so-called personality. They use only the subconscious and superconscious. The conscious mind is used only by the humans at the surface, on the outside of the Earth. This conscious mind builds the personality for each individual depending on the environment where that person lives and the education received. It's building its personality. This is how here on the surface of the Earth the personalities are been built and they are built by education. In Agartha, they are built by wisdom.

Alfred: What sort of relationship does the Inner Earth Kingdom, the Agarthan maintain with the surface Earth Population?

Tamarinda: Oana (translating): Those from Agartha consider those from the surface as being their brothers, brothers that have done an experiment that those from Agartha did not do. It is an experiment of a mind which reaches a very low frequency until it gets to destruction. And this experiment is done only by the beings which are at the surface of the Earth. Those from Inner Earth same as those from other Universes, they are all waiting this experiment of destruction to end. And after this experiment is finished, everything will get to the point where a new civilization will start.

Alfred: Is there a traffic now from the surface Earth to Agartha back and forth?

Tamarinda: Oana (translating): Agartha receives information from the surface whenever Agartha wishes. But no interference is being done because Agartha has respect for the humans which have to do the experiment to the end. The final experiment means to raise the frequency from destruction to being reborn again (rebirth).

This is why, Tamarinda saw here on Earth that there are many Beings which say they want to ascend, they get together, they meditate together...The only thing is that they do not have the right guidance to do it.

Alfred: What are the types of experiments that are going on at this time?

Tamarinda: Oana (translating): Aggression and total destruction.

Alfred: By whom?

Tamarinda: Oana (translating): This reality is created by the humans from this reality. It is people's creation; their own creation and people have to change this creation of theirs.

Alfred: So what you are saying is that the surface population is creating experiments that are directed at destruction of Agartha?

Tamarinda: Oana (translating): Some of them yes, may direct their experiments of destruction towards Agartha because this is the predominance of their consciousness. So, for understanding better...People are destructive themselves, in their way of being, in their nature. First, they destroy everything they love. Because inside them, their consciousness is vibrating as the frequency of destruction. This reality is built like a software. The software now is getting to an end. Somebody is winning and somebody os losing. And they are winning (only) those who understand the game.

Alfred: So is moving from duality consciousness which is "I win you lose" to unity consciousness which is we are one?

Tamarinda: Oana (translating): Exactly. It is called altruism. Altruism. When people will be more altruistic, they will go further. The only thing is that destruction is inserted so deep, that deep that it gets inside the families, even inside the families exists destruction. Between the parents and the children...

Alfred: So what factors are going to expell, what factors will bring in the new consciousness?

Tamarinda: Oana (translating): Only people can fix this and solve this. People and their own choices. When they will not want to live anymore into a common consciousness and they will desire to be geniuses, each one will have a brilliant idea, an extraordinary idea so they will not live into suffering anymore, they will live in happiness. Tamarinda already met people that were living in misery, (having financial difficulties) they were very poor and living very hard and they received a (brilliant) idea and now they are living better and very happy. And their life changed.

Alfred: I understand what you are saying about Agartha being a space and not a place. In the same time, there are all sorts of news about Antarctica, other extraterrestrial in Inner Earth, Reptilians, positive extraterrestrials, about Secret Space Programs, about the 3rd Reich, the Nazis...Can you talk about this?

Tamarinda: Oana (translating): Tamarinda says she will try to talk about this and she hopes she will not (reveal) an information that will turn against her.

Alfred: If you don't want to talk about it is fine. I don't want to get you off track.

Oana (translating): No, she will try to speak in more simple words.

Tamarinda: Oana translating): This reality has already been created and manifested until the end (it is known already what will happen to it). The decision was taken by some Supreme Beings. It is said that for example, the birth of Hitler was expected by the Tibetans. He was chased and traced (watched over) even since before he was conceived by his mother. At one point, when Hitler was 19-20 years old, he was living on a (certain) street, in Wien at a distance of only few blocks away from Stalin. Five more VIPs, future presidents used to live on the same street but only few blocks distance. All of them were traced and (watched over). Hitler especially used to have occult interests. Because Hitler represented the so-called cancer of humanity. And the Tibetan monks took care of the fact of concentrating this cancer of humanity (this disease of destruction ) in one single being, one single person.

Hitler was always surrounded by seven Tibetan monks. Hitler was searching for Ba Cauca. Ba Cauca does not exist in Tibet. Ba Cauca exists in Romania. It is called Baca and it's an entrance into Inner Earth. Hitler used to talk about Aryans. He knew about Hyperboreans. He knew that in Romania, in our mountains, the Hyperboreans used to live. Only that these intelligent beings, the Hyperboreans, they sent him to Tibet. And he was supervised until the moment he died alone. Same as the other future presidents.

They (the supreme beings) supervised that what has been manifested to be taken to the end, to go to an end. Antarctica is the place where Hitler wanted to enter through and live there. The King of Agartha knew that the Germans are not Hitler. The German population was the first population that was put into the (concentration camps). So the first people that were killed in these (concentration camps) were the Germans which did not want to join Hitler's party. For this reason, he even killed some of his very good partners (collaborators).

Hitler received from the Tibeans the first mobile phone with incorporated camera in 1940. It was an unknown technology in those times. And Hitler was very happy because he said he will create the television which will create and (construct) monsters from home. So just staying home and watch TV and nobody (the people) will do anything, but staying home and watch TV and Hitler would create monsters.

Tamarinda will go back now to Antarctica topic...In the first area, at the entrance of Inner Earth, the very near area at the entrance, there are (over) four million Germans. Those are the beings, the Germans, that the King of Agartha agreed to let them live there, because they were those that Hitler wanted to kill and exterminate. And he (King of Agartha) accepted them inside. The entrances into Inner Earth are always open. But the entrances are closed for those that want to destroy. Antarctica opens in connection with Bucegi Mountains and Alaska. When in Bucegi Mountains the Holographic Library will open and connect and will connect all of them, a huge portal will open up in the Universe. This is where Hitler wanted to reach. To conquer the Universe. Even though Hitler was in Aldebaran.

Alfred: Thank you. That's quite a dissertation. I am sure we all go back and we will begin to study and reformulate our current understandings. Thank you!

Tamarinda: Oana (translating): There are many things that could change the world towards truth. Just that there were already too many people that said and say so many things which are not true that you cannot distinguish what is true from what is not true. And there are things that Tamarinda could not say because they won't be able to be understood. These things she will be able to say to those that will come to the School of the Mind (the Ancient School of Wisdom).

Alfred: Thank you!





 
 
Torna ai contenuti | Torna al menu